کد خبر: ۸۰۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 20 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست ستاد اقتصادی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از سرمایه گذاری و بررسی چالش‌های ۴ طرح سرمایه گذاری در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  حمایت از واحدهای تولیدی برای جلوگیری از تعطیلی، وظیفه  همه مسئولان است خاطرنشان کرد: گفت: با توجه به اختلاف سرمایه گذار اردوگاه تفریحی تنگ تامرادی با اداره کل منابع طبیعی و میراث فرهنگی استان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان، ظرف ده روز آینده نسبت به بازدید میدانی از محل اجرای طرح اقدام و گزارش خود را به دادگستری استان ارائه کنند.
نگین تاجی در خصوص شرکت آریا صنعت نیز خاطرنشان کرد: با توجه به بلوکه شدن حسابهای مالی شرکت و بدهی مدیرعامل به بانک عامل مبلغ دویست میلیون تومان از بدهی خود را تسویه تا حساب بورس شرکت مزبور آزاد شود.
رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه شرکت پرگل آویشن دنا تولید کننده مواد غذایی درخواست توقف اجرای حکم مزایده را داشتند  با این موضوع موافقت می شود.
این مقام قضایی در ادامه گفت: به شرکت محصولات غذایی جم دوگنبدان نیز وقت داده می شود که پس از اعلام مطالبات بانک ملی، نسبت به پرداخت مبلغ بدهی اقدام و بانک هم اقدامات لازم را به منظور فک رهن بخشی از اسناد وثیقه ای سرمایه گذار، انجام دهند.
عزیزی معاون برنامه ریزی دادگستری استان  کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اظهار اینکه مصوبات به نحوی باشد که از عیب و ایراد قانونی مبرا باشد،افزود: اکثر مشکلات را در کمیته های فرعی ستاد بصورت اعطای مهلت و توافق بین بانک های عامل و واحد های تولیدی حل می کنیم.
وی در خصوص طرح هایی که فوریت داشته باشند ،گفت: برخی طرح هایی که فوریت و یا پیچیدگی بیشتری دارند با توجه به موضوع در ستاد استانی پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح ، بررسی و تصمیم گیری می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار