مدیرعامل تاکسیرانی قم:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در سال تحصیلی جاری، هفت هزار سرویس مدرسه، بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز استان را جابه‌جا می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۸ 08 December 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان قم بیان کرد: سرویس مدارس استان ازنظر کیفی وضعیت مطلوبی در سطح کشور دارد.

وی ابراز کرد: در مدت ۱۰ سال گذشته همکاری و تعامل مطلوبی بین دستگاه‌های استانی در ارائه خدمات سرویس مدارس انجام‌گرفته است.

عزتی گفت: بعد از اصلاح قیمت سوخت بسیاری از رانندگان سرویس مدارس با مشکل اساسی روبه‌رو شده‌اند اما هرگز فعالیت آن‌ها متوقف نشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم بیان داشت: درصورتی‌که مجموعه مدیریت استان تمهیدات لازم را بیندیشد این سازمان آماده خدمات‌رسانی به سرویس مدارس روستایی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم نیز بیان کرد: در مباحث پژوهشی در صورت که موضوع این تحقیقات در قالب ۲۰۰ عنوان ستاد مبارزه با مواد مخدر استان باشد تا ۴ میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌شود.

ابوالفضل شریفی در ادامه اضافه کرد: درصورتی‌که یک پارک آموزشی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی در قم راه‌اندازی شود، موضوع فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی روند مطلوبی به خود می‌گیرد.

وی گفت: اردوگاه ۱۵ خرداد آموزش‌وپرورش ظرفیت تبدیل‌شدن به نمایشگاه و پارک دائمی آموزش و پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی را دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار