رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:
رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: با آغاز ثبت نام از کاندیدا‌های احتمالی و تشکیل هیات‌های اجرایی، دستور وزیر کشور ابلاغ و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا وارد فاز عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 30 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی امروز در جلسه کمیته فناوری انتخابات گفت: از فردا به مدت یک هفته ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی  آغاز می‌شود و شش روز فرصت برای تشکیل هیات‌های اجرایی زمان در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: اکثر ۲۵ فرآیند انتخاباتی به صورت رایانه‌ای اجرا می‌شود لذا ضروریست کارشناسان فناوری اطلاعات همکاری لازم را با فرمانداران و بخشداران داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخابات خوب، سالم و پرشور باشیم.

او با بیان اینکه انتخابات نماد واقعی مردم سالاری در هر جامعه‌ای است، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای انتخابات برگزار شود مردم سالاری در آن حاکم و مردم با مشارکت در انتخابات کارگزاران خود را انتخاب می‌کنند.

مصطفوی با بیان اینکه مجریان انتخاباتی باید امانتدار واقعی رای مردم باشند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات نیاز امروز جامعه ما است، مجریان انتخاباتی باید با بیطرفی و امانتداری زمینه را برای جلب اعتماد مردم فراهم نمایند تا شاهد انتخابات گسترده با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

امسال با مستقل شدن حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب از شاهین دژ و تکاب،  یک حوزه انتخاباتی دیگر در استان آذربایجان غربی افزوده شده تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه اصلی در این استان برگزار شود.

انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۲ نماینده از ده حوزه انتخابیه پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار