فرماندار ماکو گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۸۰۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 28 November 2019

حسین عباسی روز پنجشنبه ۷ آذرماه در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو که در محل فرمانداری برگزار شد بر لزوم تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی بمنظور افزایش سطح دانش و آگاهی خانواده های نسبت به پدیده شوم مواد مخدر تاکید و اظهار کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در فرماندهی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ  در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه 133 نفر از عناصر اصلی دستگیر و یک باند نیز متلاشی شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار ماکو گفت: کشور ما بدلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر همواره هزینه های مادی و معنوی زیادی را در راستای حفظ آبروی نظام و مصون سازی خانواده ها از گرفتاری به این بلای خانمانسوز پرداخت کرده است.

عباسی همچنین خواستار توجه جدی مسئولین ذیربط به مناطق روستایی و حاشیه نشین شهرها افزود: یکی از بستر های آلوده شدن افراد به مواد مخدر فقر و بیکاری است و باید با بکار گیری تمامی ظرفیت ها و تشدید نظارت ها از مراکز عمومی و اماکن پر تجمع جامعه را در مسیر عاری از مواد مخدر قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار