رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: «اسما سعیدی و معصومه اسماعیلی» ۲ دختر ارومیه‌ای به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ 28 November 2019

محمد حضرت‌پور رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی  از دعوت دو دختر ارومیه‌ای یعنی اسما سعیدی و معصومی اسماعیلی به اردوی تیم ملی والیبال خبر داد و افزود: نام این ۲ بانوی والیبالیست در فهرست ۲۴ نفری «میترا شعبانیان» سرمربی تیم ملی والیبال بانوان برای حضوری قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردو از هشت تا ۱۲ آذر ماه جاری در تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: این ۲ دختر ملی‌پوش ارومیه‌ای امسال نیز در چندین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا حضور داشتند اما در ترکیب نهایی قرار نگرفتند.

رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: «سعیدی» در پست قدرتی و «اسماعیلی» در نقش پاسور سابقه حضور در ترکیب تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی را دارند و این بار نیز برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش می‌کنند.

وی گفت: اسماعیلی سال ۱۳۹۶ به عنوان پاسور اصلی به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند صاحب مقام ششم شد و سعیدی خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختران زیر ۱۹ سال آسیا به میزبانی ویتنام حضور داشت.

حضرت‌پور افزود: بر اساس اعلام فدراسیون اسماعیلی و سعیدی به همراه آیتک سلامت و آیلار رهکوی از آذربایجان‌شرقی، محدثه مشتاق، الهه حلاج، فاطمه عنایت، زهرا رضایی، زهرا قنواتی و نگار سلحشوری از اصفهان، نرگس شریفی از البرز، زهرا زهدی، صدف صالحی، زهرا مغانی و شکیلا صدری از تهران، زهرا صالحی از خراسان جنوبی، مریم حبیبی، ریحانه کریمی و سارا نظری از فارس، مونا آشفته از گلستان، الهه پورصالح از گیلان، رقیه جهانی از مازندران، زهرا کریمی از مرکزی، و مهسا قادری از یزد ۲۴ بازیکن دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار