مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 28 November 2019

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون بالغ بر 10 هزار عدد کارت سوخت آن دسته از کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند در نواحی تابعه منطقه ارومیه بازیابی شد.

وی با بیان اینکه  تا 30 آذر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده، به عنوان رمز کارت سوخت شخصی‌، علاوه بر رمز جاری کارت سوخت معتبر است، گفت: افرادی که به هر دلیل امکان بازیابی رمز کارت سوخت برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ستاد و نواحی تابعه شهرستانی در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه افزود: این افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند

وی تاکید کرد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر ارومیه نیز می‌توانند با مراجعه به ستاد منطقه واقع در خیابان کاشانی و ناحیه مرکزی واقع در خیابان امینی به‌صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

مجرد گفت: درخواست کارت سوخت المثنی در حال حاضر فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+10 امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

وی با اشاره به تعداد جایگاه‌های سوخت استان خاطرنشان کرد: در مرکز و شهرهای شمال استان بالغ بر 126 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که به صورت آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار