فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه سازندگی با شهرداری ارومیه به ارزش پنج هزار میلیارد تومان به امضاء رسید و پروژه‌های مشترک اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۰۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 28 November 2019

سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های اجرایی در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۳۰ سال از فعالیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان می‌گذرد پروژه‌هایی همچون، سدها و شبکه‌های حمل و نقل بسیاری در استان توسعه یافته است.

وی افزود: علاوه برآن اخیرا نیروگاه‌ سد سردشت افتتاح شد و همچنین احیای دریاچه ارومیه جزو برنامه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا بوده و نیز پروژه‌های احداثی زیادی در استان در دست اقدام است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌انبیاء با اشاره به اینکه، اکنون توسعه فضای شهری با ابتکار شهردار ارومیه در دست اقدام است، بیان کرد: هم‌اکنون تفاهم‌نامه پنج هزار میلیارد تومان پروژه در سطح شهر با شهرداری ارومیه امضاء شده که پس از عقد قرارداد این پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون قطعه دوم از کمربندی ارومیه کلنگ‌زنی و آغاز به کار کرده است که این پروژه بسیار مهم و راهبردی برای شهر ارومیه بوده که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

محمد در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژها در ارومیه اذعان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح انهر، ورودی باغ رضوان به صورت رمپ جهتی، تقاطع غیر همسطح جهتلو و تقاطع غیر همسطح بند، دو روگذر دسترسی محلی خیابان کشتگر از جمله پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است که در ۶ ماهه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی در خصوص پروژه کمربندی دوم کلانشهر ارومیه بیان کرد: این پروژه پیش از کلنگ زنی، کار اجرایی آن آغار شده بود که با قدرت و قوت هر چه تمام‌تر پروژه را به اتمام خواهیم رساند و به زودی شاهد رشد کلانشهر ارومیه خواهیم شد.

محمد به مشخصات پروژه کمربندی دوم ارومیه اشاره کرد و گفت: این پروژه به عرض ۸۵ متر به همراه هشت تقاطع غیر همسطح و سه پل خاص به کارفرمایی شهرداری ارومیه با هدف پدافند غیرعامل از طریق ایجاد حلقه دفاعی غیر واسط پیرامون شهر، کنترل حاشیه‌نشینی در حریم‌شهر و اجرای بخشی از کمربند سبز همزمان با اجرای پروژه و کاهش میزان آلودگی هوا و حجم ترافیک ساعت اوج در حال اجرا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار