بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت:دارندگان کارت های عابر بانک هر چه سریعتر نسبت به فعال سازی رمز یک بار مصرف خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۰۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 25 November 2019

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:طرح رمز پویا یا یک بار مصرف بیش از یک سال است که اجرایی شده و هدف اصلی از اجرای این طرح جلوگیری از سو استفاده های احتمالی از حساب های بانکی افراد است.

وی خاطر نشان کرد:از مزایای رمز پویا که مدت زمان استفاده از آن ۶۰ ثانیه می باشد جلوگیری از ثبت اطلاعات بانکی در سایت ها و درگاه های پرداختی در سایت های فروش اینترنتی است و به شهروندان توصیه می شود جهت جلوگیری از خطرات احتمالی هر چه سریعتر نسبت به فعال سازی این رمز اقدام نمایند.

 وی با اشاره به اینکه برای فعال سازی رمز پویا هزینه ای دریافت نمی شود بیان داشت: برای فعال سازی این رمز مهلت زمانی تعیین نشده است اما همشهریان می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک مربوطه نسبت به فعال سازی این رمز اقدام کنند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه افزود: با استفاده از برنامه های تلفن همراه نیز این رمز قابل فعال سازی است و کاربرانی که در بانک ملی حساب دارند می توانند با دریافت برنامه ۶۰ از سایت بانک ملی ایران و عضو بودن همزمان در سامانه بام نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام کنند.

جلیلیان تصریح کرد: در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز با انتخاب گزینه‌ی فعال سازی رمز یک بار مصرف و استفاده از راهنمایی های موجود این رمز را فعال کنند اما اگر با استفاده از برنامه های تلفن همراه نسبت به این امر اقدام شود بایستی پس از انتخاب گزینه‌ی فعال سازی رمز یک بار مصرف در سامانه بام کد ارسالی توسط این سامانه را در برنامه ۶۰ ثبت کرد.پس از ثبت این کد در برنامه ۶۰ یک کد دیگر از طرف برنامه ۶۰ برای کاربر ارسال می شود و بعد از آن رمز فعال خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار