رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان امسال 40 خانه ورزشی روستایی جدید، با اولویت روستاهای دورافتاده و روستاهای در خطر اعتیاد احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 18 November 2019

سعید هاشمی‌نیا رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی  اظهار کرد: تا پایان امسال 40 خانه ورزشی روستایی در سطح استان احداث و تجهیز شده تا شمار آنها در استان به 220 خانه ورزشی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعداد خانه‌های ورزشی روستایی آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری بالاتر است و در مجموع در کل کشور 6 هزار خانه ورزش در روستاها وجود دارد.

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی گفت: اولویت احداث و تجهیز 40 خانه ورزش روستایی در استان، روستاهای دورافتاده که امکان دسترسی به امکانات ورزشی ندارند و نیز روستاهای در خطر اعتیاد هستند.

وی بیان کرد: سیاست این هیأت ورزشی، مقابله با اعتیاد در روستاها و سالم‌سازی اوقات فراغت روستاییان و ساماندهی ورزشی روستایی و از سوی دیگر توسعه ورزش همگانی در تمامی مناطق روستایی آذربایجان‌غربی است.

هاشمی‌نیا در ادامه با اشاره به میزبانی اخیر هیأت روستایی استان در رقابت های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه سه کشور افزود: آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها میزبان 385 نفر ورزشکار از استان‌های آذربایجان‌شرقی، کردستان، اردبیل، گیلان و زنجان بود و در مسابقات پسران، در رشته فوتبال و هفت‌سنگ، آذربایجان‌غربی اول شد و در ورزش والیبال بانوان نیز، این استان به قهرمانی رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار