معاون وزیر ورزش:
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور تیم‌های مختلف از سراسر جهان، کیفیت و کمیت پیکارهای کبدی قهرمانی جوانان جهان را بالا برد.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 18 November 2019

به گزارش تابناک کیش، رقابت‌های کبدی جوانان جهان از ٢٠ آبان با حضور ١٣ تیم و به میزبانی ایران در کیش آغاز شد و جمعه شب با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. پس از ایران و کنیا، تیم‌های پاکستان و بنگلادش هم به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

«ژاله فرامرزیان» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های کبدی جوانان جهان در سطح خوبی برگزار شد و شاهد میزبانی شایسته‌ای بودیم و حضور تیم‌های مختلف از سراسر جهان، کیفیت و کمیت این رقابت‌ها را بالا برده بود.  
وی افزود: راهیابی کنیا به فینال این رقابت‌ها به عنوان یک تیم آفریقایی، نشان می‌دهد که کبدی آینده خوبی دارد و ایران با شکست این تیم‌ها به عنوان،  برترین آسیا بلکه جهان محسوب می‌شود.

‌معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تیم دختران جوان کبدی‌کار نیز که برای نخستین مرتبه در مسابقات جهانی مالزی شرکت خواهند کرد، همچون بزرگسالان که در بازی‌های آسیایی جاکارتا صاحب مدال طلا شدند می‌توانند به این مدال خوشرنگ دست یابند.  

وی یادآور شد: بودجه برگزاری رقابت‌های کبدی جوانان جهان را وزارت ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد کیش و حامیان مالی بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار