دكتر عبدالوهاب قاضى عضو هيئت‌رئيسه ووشوى هرمزگان در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ووشو کشورمان در مسابقات جهانى ۲۰۱۹ چین را به جامعه ورزش تبریک گفت.
کد خبر: ۷۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 09 November 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، متن پیام دكتر عبدالوهاب قاضى بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ووشو جمهورى اسلامى ايران در مسابقات جهانى ۲۰۱۹ كه به ميزبانى شهر شانگهاى چین برگزار شد مايه مباهات و سرافرازيست.

پیام تبریک عضو هيئت‌رئيسه ووشوى هرمزگان به مناسبت قهرمانی تیم ملی ووشو در پيكارهاى قهرمانى جهان

پیروزی‌هاى دلچسب و مقتدرانه ملی‌پوشان ووشو کشورمان على‌الخصوص سانداكاران در برابر رقباى سرسخت خود در مسابقات جهانی ٢٠١٩ چين موجی از شادی و شعف در دل مردم پدید آورد.

به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان بر بلندای دنيا را به جامعه بزرگ ووشو و ملت غيور ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های پرثمر مربیان، دست‌اندرکاران، مسؤولان فدراسيون به‌ویژه ورزشکاران افتخارآفرین این تیم، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

اعزام هشت سانداكار و كسب حداكثرى مدال طلا نشان از پايان سيطره چينى‌ها بر ووشوى دنياست و اين اقدام مقتدرانه و ارزشمند، جمهورى اسلامى ايران را به قطب جديد ووشوى دنيا معرفى كرد.

این پیروزی ارزشمند نشان دیگری از شایستگی، توانایی و امیدآفرینی فرزندان این مرز و بوم است و امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی ووشوكاران ایران عزیز در رقابت‌هاى بين‌المللى سال‌هاى بعد نیز باشیم.

پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از ٢٨ مهرماه لغايت يكم آبان‌ماه سال جارى با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور در شهر شانگهای چین برگزار شد.

در پایان این پيكار‌ها تیم ایران در بخش ‌ساندا (زنان و مردان) با کسب هشت مدال طلا و ثبت موفقیتی چشمگیر برای دومین دوره متوالی به‌عنوان قهرمانی دست یافت و چین که مهد این رشته محسوب می‌شود را در خانه‌اش شکست داد.

چین با ۶ طلا، یک نقره و یک برنز به‌عنوان دومی دست یافت و ویتنام با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سوم شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار