امام جمعه ارومیه گفت: به زودی شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 01 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت کننده در رزمایش "الی بیت‌المقدس" که در ارومیه برگزار شد، بااشاره به وعده الهی بر نابودی کفار افزود: با ثبات قدم در راه خداوند به زودی وعده الهی انجام و شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

 

وی بر اهمیت نقش بسبج اشاره کرد و گفت: مسئله بسیج وبسیجیان یک مسئله مهم بوده و امام با هوشمندی و کیاست از احکام دینی و آیات الهی مسئله بسیج عمومی را عملیاتی کرد.

حجت الاسلام قریشی باتاکید بر اینکه از تشکیل بسیج ۲۰میلیونی توسط امام خمینی(ره) تاکنون شاهد برکات این نهاد بزرگ مردمی هستیم، تصریح کرد: در ۸سال دفاع مقدس تاکنون بسیج در همه حوزه ها به ویژه حوزه دفاعی و محرومیت زدایی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و نقشه دشمنان را نابود کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بعداز گذشت نزدیک به ۴۰ سال از تشکیل بسیج، اکنون این نهاد به یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده چنانکه شکست داعش توسط نیروی‌های مردمی عراقی نمونه این الگو گیری از بسیج ایران است.

حجت الاسلام قریشی ایجاد ناامیدی در دل مردم را نقشه دشمن دانست و اظهار کرد: نباید ناامیدی را به خود راه دهیم بلکه باید با امید و توکل گامهای مستحکمی را در مسیر رشد انقلاب برداریم.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار