فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای گفت: برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی زیر ۲۰ سال امیدهای ایران و تثبت خود در لیست اصلی تلاش می‌کنم.
کد خبر: ۷۹۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 24 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی «بهزاد رسولی»  افزود: طی چند روز گذشته با دعوت سرمربی در اردوی آمادگی تیم ملی زیر۲۰ سال امید کشور که طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهر ماه امسال در تهران برگزار شد، حضور داشتم.

وی بیان کرد: تیم ملی فوتسال امید زیر ۲۰ سال ایران از هم‌اکنون خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا آماده می‌کند و تا آن زمان اردوهای متعدد و مستمر این تیم زیرنظر کادر فنی برگزار خواهد شد.

این بازیکن جوان با اشاره به اینکه اوایل شهریور امسال به همراه محمد شکری و بلال اسماعیلی در لیست نهایی تیم ملی دانش‌آموزی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت، افزود: من در پست دروازه‌بانی ایفای نقش می‌کنم و بسیار خوشحالم که به همراه این تیم کاپ طلایی مسابقات ۲۰۱۹ دانش‌آموزان آسیا را بالای سر بردیم.

این فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای که امسال با عقد قراردادی سه ساله به تیم لیگ برتری گیتی‌پسند اصفهان پیوسته است، گفت: من امسال به طور همزمان در تیم امیدها و بزرگسالان این تیم باشگاهی بازی می‌کنم و تلاش خود را برای نشان دادن توانایی خود در هر 2 لیگ‌ کشور و اردوهای تیم ملی به کار بسته‌ام.

رسولی افزود: تیم لیگ برتری گیتی‌پسند هم‌اکنون در رده دوم جدول و تیم امیدهای این باشگاه بین چهار تیم برتر کشور قرار دارند و من نیز به عنوان سنگربان این ۲ تیم وظیفه سنگینی برای رسیدن به سکوی قهرمانی ایران بر عهده دارم.

وی میزبانی شهر ارومیه در برگزاری مسابقات مقدماتی ۲۰۲۰ قهرمانی آسیا خوب ارزیابی کرد و افزود: امسال تیم ملی فوتسال ایران تیم جوانی را راهی این رقابت‌ها کرده است و بدون شک ایران به عنوان قدرت برتر آسیا به عنوان تیم اول گروه خود به دور نهایی صعود می‌کند؛ ضمن اینکه حمایت هواداران ارومیه‌ای نیز زیبایی مسابقات را ۲ چندان کرده است.

بهزاد رسولی متولد ۱۳۸۱ است و در آغاز فعالیت ورزشی خود به مدت یک سال برای تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بازی کرد؛ این بازیکن مدت سه سال به تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه پیوست و در ادامه نیز در ترکیب تیم‌های فوتسال نقده و سقز ایفای نقش کرد و هم‌اکنون عضو باشگاه گیتی پسند اصفهان است.

آذربایجان‌غربی طی چهار سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن‌سازی نوجوان و جوان فوتبال و فوتسال در کشور بوده است.

امسال سالار آقاپور دیگر فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای و دارنده عنوان آقای گل ۲۰۱۹ آسیا با عقد قراردادی یکساله به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوست و هم‌اکنون نیز در ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات مقدماتی آسیا به میزبانی ارومیه حضور دارد.

سحر محمدزاده، نگار آیرم، هدیه حسن‌زاده و مریم یکتایی سال گذشته به اردوهای متعدد تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین آرمان نیک‌روش، آرین حسین‌زادگان، امیرارسلان عین‌الله‌زاده، ایلیار رحمانی، محمد رستمی‌زاد، متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده بازیکنان نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان‌غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
بلال اسماعیلی و سالار آقاپور ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا حضور داشتند.

محمد آزادی دیگر فوتبالیست جوان اهل نقده و عضو تیم تراکتورسازی تبریز است که در اردوی تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار