رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: تا پایان امسال برای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت هشت میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۸۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 19 October 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد محمدنژاد با بیان اینکه اشتغال‌زایی و توانمند شدن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های اخیر به اولویت‌های مهم این مجموعه تبدیل شده است، اظهار کرد: برای این منظور تا پایان سال از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت برای توانمندی و اشتغال مددجویان تحت پوشش هشت میلیارد تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات ۳۰۸ نفر در این شهرستان صاحب شغل می‌شوند، افزود: در نیمه نخست امسال نیز با مجموع پرداخت تسهیلاتی برابر با سه میلیارد تومان ۱۰۰ نفر موفق به توانمندی و اشتغال‌زایی شدند که از این حیث ماکو رتبه دوم بیشترین تعداد اشتغال‌زایی را در آذربایجان‌غربی کسب کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو حمایت از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت پوشش را با توجه به آغاز سال تحصیلی از جمله وظایف این مجموعه دانست و ادامه داد: در مهر ماه ۴۱۰ بسته فرهنگی با اعتبار بالغ بر ۹۹ میلیون تومان برای این دانش‌آموزان تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه علاوه بر این بسته مبلغ ۸۴ میلیون تومان کمک نقدی نیز از طرف استاندار آذربایجان‌غربی و ۵۶ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد شهرستان برای هر دانش‌آموز ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شد، عنوان کرد: همچنین دو هزار و ۳۵۰ جلد دفتر تعاونی رایگان نیز در اختیار دانش‌آموزان مددجویان شهرستان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار