تنها نماینده ایران در رقابت‌های ماسکولار فیزیک جهان، گفت: ایران تاکنون در این رشته مدال طلای جهان نداشته است و امیدوارم هم به مدال طلا و هم به کارت حرفه‌ای فدراسیون جهانی دست پیدا کنم.
کد خبر: ۷۸۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 05 November 2019

حسین کریمی در خصوص انتخاب وی برای مسابقات پرورش‌اندام جهان، اظهار کرد: چند روز پیش مسابقات انتخابی تیم‌ملی بود که من در دسته ماسکولار فیزیک عنوان سوم را به دست آوردم، البته پس از آن اعلام شد که با توجه به این‌که من از همه نظر نسبت به نفرات اول و دوم بهتر بودم، با نظر کمیته فنی مسابقات برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب شده‌ام و اکنون تنها نماینده ایران در این مسابقات هستم.

وی ادامه داد: در جریان رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی، داوران دو ورزشکار تهرانی را به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب کردند که این انتخاب‌ها با حاشیه‌هایی همراه بود و نفراتی از فدراسیون نیز قهر کردند. چنین حواشی در دو سه دسته پیش آمد و در جریان این رقابت‌ها چندین بار شاهد اختلاف نظر داوران با کمیته فنی بودیم و خود من بر این اساس در انتخابی تیم‌ملی سوم شدم، البته در گذشته نیز شاهد چنین اشتباهات داوری بوده‌ایم.

این ملی‌پوش خوزستانی بیان کرد: به هر حال با توجه به این‌که کمیته فنی تصمیم‌گیرنده برای انتخاب نفرات جهت حضور در مسابقات جهانی است، با توجه به اختلافی که کیفیت بدن من با نفرات اول و دوم داشت، من برای مسابقات جهانی انتخاب شدم. البته در جریان همین مسابقات نیز نظر کمیته فنی روی من بود زیرا در این رشته، تناسب اندام و پختگی عضلات اهمیت دارد که من از این نظر بهتر از دیگر نفرات بودم.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم و از آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردارم، گفت: این مسابقات سه هفته دیگر در امارات برگزار می‌شود. این رقابت‌ها سالی یک بار به انجام می‌رسد و بالاترین سطح مسابقات فدراسیون جهانی است. به نفر اول این مسابقات نیز کارت حرفه‌ای فدراسیون جهانی اهدا می‌شود. ایران تاکنون در رشته ماسکولار فیزیک در جهان مدال طلا نداشته است و امیدوارم من در این مسابقات هم به مدال طلا و هم به کارت حرفه‌ای فدراسیون جهانی دست پیدا کنم.

کریمی عنوان کرد: هنوز تاریخ اردوی تیم‌ملی مشخص نشده است اما تمریناتم را در اهواز زیر نظر استاد نعمتی انجام می‌دهم و خدا را شکر شرایط نیز به خوبی پیش می‌رود. با توجه به این‌که تنها نماینده ایران در رشته ماسکولار فیزیک هستم، این مهم، مسئولیت من را سخت‌تر می‌کند ولی من با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرورش اندام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار