دارنده مدال نقره مسابقات جهانی لندن در رشته دوومیدانی گفت: هرچند نتوانستم در رقابت‌های جهانی 2019 امارات حضور داشته باشم، اما تمریناتم را با جدیت برای کسب سهمیه و حضور در پارالمپیک توکیو ادامه می‌دهم.
کد خبر: ۷۸۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 15 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدخالوندی، در خصوص چرایی عدم حضورش در مسابقات پارادومیدانی قهرمانی جهان که آبان به میزبانی امارات برگزار می‌شود، گفت: در مسابقات جهانی 2017 لندن دچار یک آسیب دیدگی شدید شدم که تا مسابقات 2018 جاکارتا تاحدودی بهبود پیدا کرده بود، اما پس از این مسابقات دوباره به شدت عود کرد و مانع از انجام تمرینات سخت شد.

وی تصریح کرد: این مشکل و پاره‌‎ای مشکلات شخصی که داشتم باعث شد تا در مسابقات انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی امارات حضور نداشته باشم، برای همین به این مسابقات اعزام نمی‌شوم.

خالوندی افزود: هرچند به مسابقات جهانی نمی‌‎روم، اما در حال حاضر که شرایطم بهتر شده تمریناتم را با جدیت انجام می‌دهم و حتی رکوردهایی که در تمریناتم می‌زنم بگونه‌ای است که با آن می‌توانم مدال جهانی بگیرم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک ریو در ادامه تصریح کرد: اواخر امسال مسابقات "فزاغ" امارات را در پیش داریم که حکم کسب سهمیه المپیک و ارتقاء رنکینگ ورزشکاران را دارد، برای همین تلاش می‌کنم حتما در این مسابقات شرکت کنم.

وی یادآورشد: البته برای حضور در این رقابت‌ها فدراسیون عنوان کرده ورزشکاران باید با هزینه شخصی شرکت کنند که نیاز است 20 میلیون تومان ورودی پرداخت کنیم.

خالوندی خاطرنشان کرد: علاوه بر شرکت در مسابقات فزاغ امارات، برای خرداد سال آینده هم در انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2020 شرکت می‌کنم.

رقابت‌های جهانی 2019 پارادوومیدانی 18 تا 22 آبان در کشور امارات برگزار می‌شود و از استان کرمانشاه فرهاد کهریزی و مهران نکویی مجد در کاروان اعزامی تیم ملی کشورمان حضور دارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار