وزنه‌بردار خوزستانی دسته 96 کیلوگرم تیم‌ملی ایران با بیان این‌که یک هفته پیش از مسابقات قهرمانی جهان دچار بدشانسی و سرماخوردگی شدید شدم، گفت: از کسب مدال برنز راضی هستم و این مدال برای من حکم مدال طلا را دارد.
کد خبر: ۷۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 30 September 2019

سید ایوب موسوی در خصوص کسب مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جهان اظهارکرد: متاسفانه من یک هفته پیش از مسابقات دچار بدشانسی و سرماخوردگی شدید شدم و حال مساعدی نداشتم و همین سرماخوردگی روی میزان آمادگی‌ام تاثیر گذاشت.

وی با بیان این‌که کسب مدال برنز با وجود سرماخوردگی شدید برایم ارزشمند است، گفت: واقعا از کسب این مدال راضی هستم و این مدال برای من حکم طلا را دارد.

این وزنه‌بردار خوزستانی ادامه داد: همیشه رقابت‌های جهانی قبل از المپیک در سطح بالایی برگزار می‌شود و سطح رکوردها بالا می‌رود. در این دوره نیز وزنه‌برداران قوی‌تر و با آمادگی کامل پا به مسابقات گذاشته بودند.

وی با بیان این‌که از عملکردم در مسابقات جهانی رضایت دارم، عنوان کرد: البته در حرکت یک ضرب خوب کار نکردم ولی در دو ضرب، عملکرد موفقی داشتم و توانستم به مدال برنز برسم.

موسوی در پایان گفت: پیش از این‌که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم، طی آنالیزی که از حریفانم داشتم، می‌دانستم کسب مدال نقره و طلا خیلی سخت است و برنامه‌ریزی‌ام برای کسب مدال برنز بود که خدا را شکر این مهم محقق شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار