سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: متاسفانه با وجود اینکه چهار هفته از آغاز بازی‌ها گذشته اما بازیکنان تیم از ابتدای فصل هیچ گونه دریافتی نداشته است.
کد خبر: ۷۷۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 14 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید بیاتلو  با اشاره به بازی فردای تیم فوتبال 90 ارومیه با تیم نیروی زمینی که فردا در تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: فیلم بازی‌های تیم فوتبال نیروی زمینی دیده شده و مورد تحلیل قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این تیم در چهار بازی خود شکست خورده و این بازی برای آنها بازی مرگ و زندگی است و بنابراین با توجه به اینکه با تمام توان به مصاف حریف خود می‌روند بنابراین تیم 90 بازی سخت و دشواری پیش رو دارد.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تیم فوتبال 90 فردا برای برد و کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رود هر چند که دو بازیکن این تیم محروم از بازی است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات تیم 90 بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه چهار هفته از آغاز بازی‌ها گذشته اما بازیکنان تیم از ابتدای فصل هیچ گونه دریافتی نداشته است.

بیاتلو با اشاره به حضور اخیر شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه در تمرینات تیم فوتبال 90 اظهار کرد: با وجود اینکه شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه قول‌های مساعدی برای کمک و حمایت تیم 90 داده بودند اما از حرف تا عمل فاصله فراوانی وجود دارد و با گذشت 20 روز از این حضور، اما هیچ اتفاق و حمایتی انجام نشده است.

به گزارش تابناک، تیم فوتبال 90 از چهار بازی گذشته خود صاحب سه برد شده و هدفش صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار