دیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از برگزاری کارگاه کاردستی و سفالگری با موضوع محرم خبر داد و گفت: معرفی کتاب‌های مرتبط با ایام محرم و اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه امام حسین(ع) از دیگر برنامه‌های کانون در ایام ماه محرم است.
کد خبر: ۷۷۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 06 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های مراکز کانون ارومیه در ماه محرم، بیان کرد: فضاسازی مراکز به‌مناسبت ایام محرم و عزاداری سیدوسالار شهیدان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مراکز کانون از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه کاردستی با موضوع محرم برای اعضای کودک و نوجوان کانون افزود: معرفی شخصیت‌های کربلا، برپایی سفره نذری و معرفی ایام و وقایع دهه اول محرم برای اعضای کانون نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ایام محرم اجرا خواهد شد.

زاهدی معرفی کتاب‌های مرتبط با ایام محرم و اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه امام حسین(ع) را از دیگر فعالیت‌های مراکز کانون در ایام محرم برشمرد و ادامه داد: برگزاری کارگاه نشریه دیواری با موضوع محرم، برپایی مراسم عزاداری، برگزاری نشست ادبی، کارگاه سفال‌گری و کارگاه خوش‌نویسی را نیز در طول ایام محرم خواهیم داشت.
منبع : ایکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار