مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل از مهم‌ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.
کد خبر: ۷۷۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 25 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی پریسا علیلو امروز در نخستین نشست پارلمان مشورتی بانوان استان که در سالن همکف استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل و مشکلات زنان در شهرستان ‌های استان از مهم ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

وی افزود: پارلمان مشورتی بانوان در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و جلسات آن به صورت مستمر برگزار می‌شود و از طریق این پارلمان، مطالبات بانوان استان به صورت نظام‌مند پیگیری می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در تشکیل پارلمان مشورتی زنان است، بیان کرد: هم‌اکنون پارلمان مشورتی زنان در ۱۷ شهرستان‌ آذربایجان‌غربی فعالیت خود در آغاز کرده است.

وی به هدف تشکیل پارلمان مشورتی زنان در استان اشاره کرد و گفت: پارلمان مشورتی از طرف امور زنان و خانواده به صورت مجمع عمومی کلید خورده که هدف از اجرای این طرح مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی است.

علیلو خاطرنشان کرد: تعدادی از بانوان عضو پارلمان مشورتی بانوان استان در این جلسه دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه زنان را مطرح کردند، موارد مطروحه از طریق استاندار آذربایجان‌غربی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار