مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت:با هدف شناسایی و پرورش استعداد‌های کودکان ونوجوانان ۴ انجمن در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۷۷۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 25 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی : جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربیگفت:با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش، ترویج و توسعه و ساماندهی فعالیت ها، پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان، حمایت از تولیدات هنری و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان و ایجاد فضای امن برای تعامل و تبادل تجربه و اطلاعات، در حال حاضر ۴ انجمن تخصصی شامل انجمن ادبی شعر و داستان، قصه گویی، سرود، هنر‌های نمایشی در شهرستان ارومیه دایر و فعال می‌باشد.
 
زاهدی افزود: فعالیت انجمن‌های مذکور در سطح استان می‌باشد و هرماه یکبار با حضور کودکان عضو از تمام شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود که در انجمن قصه گویی علاوه بر کودکان عضور در مراکز، کودکان غیر عضو و بزرگ سالان نیز می‌توانند شرکت نمایند.
 

او با اظهار اینکه انجمن ادبی شعر و داستان از قدیمی‌ترین انجمن‌های کانون در حوزه کودک و نوجوان می‌باشد، افزود: به دلیل استقبال کودکان و نوجوانان از این انجمن، شعبه دوم آن را در شهرستان مهاباد نیز راه اندازی کردیم و در حال حاضر ۲ انجمن ادبی شعر و داستان در شهرستان ارومیه و ۲ انجمن ادب شعر و داستان در شهرستان مهاباد در مجموع با ۶۵ عضو فعالیت می‌کند که آذربایجان غربی به دلیل برگزاری مستمر جلسات و برنامه‌های انجمن ادبی شعر و داستان جزو استان‌های موفق در کشور می‌باشد.

راه اندازی انجمن تخصصی هنر‌های تجسمی در آذربایجان غربی

زاهدی در خصوص توسعه و تاسیس انجمن‌های جدید مرتبط با کودکان و نوجوانان در استان نیز گفت: در آینده نزدیک انجمن تخصصی هنر‌های تجسمی در استان راه اندازی می‌شود که در حال حاضر موفق به دریافت موافقت آن شده ایم که به محض دریافت دستورالعمل، انجمن هنر‌های تجسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار