مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از بهره برداری 129 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 25 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: اکبر حسن بکلو با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته دولت، تعداد 129 پروژه برق رسانی در شهرهای ارومیه، اشنویه، پلدشت، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب،نقده، خوی، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، سلماس و تکاب به بهره برداری می رسد.

وی افزود : به مناسبت این ایام، بهره برداری از تعداد 9 پروژه برق رسانی در روستاهای نفتو، زنکره، داشلی بولاغ، عربین کندی، مسجدلو، مجنون به به جیک، جعفرآباد، کانی محمدعلی و چیچکلو با اعتبار 39071 میلیون ریال در شهرهای چالدران، خوی، بوکان و تکاب آغاز خواهد شد .

حسن بکلو افزود: برای بهره برداری از 129 پروژه برق رسانی در سطح استان، 91 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، 114 دستگاه پست هوایی و 72 کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی و زمینی احداث شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص تامین روشنایی معابر جاده شهید کلانتری اعلام کرد : در فاز اول، 8 کیلومتر شبکه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری با اعتبار 13هزار و 150 میلیون ریال احداث شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار