معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه اجتماعی در سایه اقدامات دولت تدبیر و امید در کشور ارتقا یافته و این دستاورد خادمان مردم قابل ستایش است.
کد خبر: ۷۷۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ 24 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: علی مصطفوی روز شنبه در آیین معرفی اولین بخشدار شهر فیرورق خوی افزود: با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی،  مردم جلوتر از مسوولان، در صف اول مبارزه و جنگ اقتصادی با استکبارجهانی قرار دارند.

وی به طرح‌های قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هفته دولت امسال در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: با همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، در این هفته ۶۲ طرح اقتصادی با یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال یک‌هزار و ۷۰۰ نفری در شهرهای استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این هفته همچنین عملیات اجرایی ۱۴ طرح با میزان هزینه یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۲ هزار و ۷۰۰ نفری آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی به کاهش نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار کشور، میزان بیکاری در استان از ۱۴ به ۱۰ درصد کاهش یافته که این دستاورد بزرگی است.

مصطفوی به تلاش‌های استاندار آذربایجان‌غربی در نهایی‌شدن ایجاد بخشداری شهر فیرورق اشاره کرد و افزود: اگر حمایت‌های شخص استاندار نبود، این کار امروز نهایی نشده بود.

سیدمحمد عابدی فرماندار خوی نیز در این آیین بیان کرد: فیرورق، شهر مهمی در حوزه گردشگری است که طی مصوبه مهر سال گذشته، در هیات دولت به بخشداری تبدیل شد و امروز شاهد معرفی اولین بخشدار این شهر هستیم.

به گزارش ایرنا، بخشداری فیرورق، چهل و یکمین بخشداری استان آذربایجان غربی است.

سیدحجت یحیی زاده که مسوولیت روابط عمومی فرمانداری خوی را در دولت تدبیر و امید عهده‌دار بود، به عنوان اولین بخشدار فیرورق معرفی شد.

شهر فیرورق یکی از شهرهای حومه خوی بوده و در ۱۰ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار