سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دولت امسال 922 نفر در هشت واحد تولیدی استان صاحب شغل می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 24 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 922 نفر در هشت واحد تولیدی شهرهای مهاباد، ارومیه، خوی، شاهین‌دژ و ماکو صاحب شغل می‌شوند.

وی افزود: در ماکو، واحد تولید سیمان با ظرفیت تولید 546 هزار تن در سال و اشتغال 80 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در شهر خوی دو پروژه شامل واحد تولیدی انواع سیلندر گاز صنعتی، انواع سیلندر طبی، کپسول آتش‌نشانی فلزی پودر و گاز و سیلندر گاز IPG با اشتغال 60 نفر افتتاح می‌شود.

وی به دیگر واحد افتتاحی خوی اشاره کرد و افزود: واحد سیلیکون جامد گرید متالوژی با ظرفیت تولید سالانه 50 هزار تن و با اشتغال 600 نفری در ایام هفته دولت در شهرستان خوی، بهره‌برداری می‌شود.

دهقان اظهار کرد: در شهرستان شاهین‌دژ نیز واحد فراوری سنگ‌های گرانیتی و استفاده از ضایعات معدن با ظرفیت تولید سالانه 6 هزار تن و اشتغال 40 نفر راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ارومیه واحد تولیدی و توسعه‌ای انواع ایمپلنت استخوانی ست‌های جراحی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه آن 189 هزار عدد بوده و این واحد برای 90 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در شهرستان مهاباد دو واحد تولیدی در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: واحد کامیاتد گرانول پلیمری و فیلم شیرینگ از پلی‌اتیلن با تولید سالانه هفت هزار و 140 تن با اشتغال 40 نفر راه‌اندازی می‌شود.

وی به دیگر واحد تولیدی مهاباد اشاره کرد و گفت: واحد تولیدی مایع شیشه پاک‌کن، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی با ظرفیت تولید پنج هزار و 470 تن و با اشتغال 12 نفر در ایام دهه فجر در مهاباد افتتاح می‌شود.

دهقان تصریح کرد: مجموع سرمایه‌گذاری این هشت واحد تولیدی و توسعه‌ای 6 هزار و 761 میلیارد ریال برآورد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار