سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:آذربايجان غربی در عرصه گردشگری دارای پتانسیل‌های زیادی است.
کد خبر: ۷۷۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 22 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:  پیمان آرامون در بازدید از آخرین وضعیت اجرای مجموعه تجاری و تفریحی ستادیوم در ارومیه گفت:آذربایجان غربی دروازه تجاری کشور با کشورهای اروپایی، از مناطق مستعد سرمایه گذاری در بخش های تجاری و خدماتی است و دولت ضمن استقبال از حضور سرمایه گذاران در این استان، حمایت های لازم در تامین نیازهای زیربنایی برای فعالین در این عرصه اعمال می‌کند.
 
وی افزود: آذربايجان غربي در عرصه گردشگری نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی است که با سرمایه گذاری در این بخش ها علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه در کسب درآمد و معیشت مردم استان نیز تحولات قابل توجهی را ایجاد می کند.
 
حجت الاسلام بهنام قلی اوغلو مدیر پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه نیز در خصوص این پروژه گفت: مجموعه تجاری، تفریحی ستادیوم در زمینی به مساحت 53470 مترمربع با زیربنای 213000 مترمربع در 2 فاز در حال ساخت است. 
 
وی افزود: برای اجرای فاز نخست تاکنون 1800 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است که تا پایان این مرحله مجموع سرمایه گذاری برای افتتاح آن به 2500 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت. 
 
به گزارش ایسنا؛ فاز نخست این پروژه با مساحت 90 هزار مترمربع شامل مجموعه های تجاری و فروشگاهی تا پایان آبان ماه امسال آماده بهره برداری است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار