مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با همراهی معاون و کارشناسان دفتر امور زنان و خانواده به مناسبت عید سعید غدیر، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۷۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۶ 22 August 2019

 دیدار مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:پریسا علیلو در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر، به بیان اهداف و رسالت دفتر امور زنان و خانواده در راستای تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء جایگاه بانوان در سطح جامعه پرداخت و اذعان داشت: خانواده به عنوان اصل اساسی و نماد حقیقی تبلور شخصیت انسان از جایگاه برجسته ای برخوردار است که نیازمند توجه و برنامه ریزی دقیق و منسجم است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار با اشاره به مسئولیت خطیر بانوان گفت : بانوان چه در خانواده و چه در جامعه مسئولیت و نقش اساسی دارند و ارزشی که دین برای بانوان قائل است والاست لذا جایگاه بانوان باید بصورت صحیح تبیین گردد.

امام جمعه ارومیه افزود: دین تفاوتی میان زن و مرد از جهت شخصیت و ملاک تقوا قائل نیست و با کمی دقت می توان فهمید که دین نگاه جانب دارانه نسبت به بانوان دارد و ما نیز باید با تشریح دقیق جایگاه بانوان این نگرش را تقویت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش تربیتی بانوان اظهار داشت: علیرغم حضور آقایان در راس خانواده، مردان متاثر از زنان و خانواده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار در راستای مشارکت و همکاری در برنامه های حوزه زنان و خانواده به ویژه در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و عفاف و حجاب، قول مساعد دادند و مقرر گردید؛ طرح های مد نظر در حوزه زنان و خانواده در شورای فرهنگ عمومی مطرح و با اخذ مشارکت تمامی دستگاهها اجرایی گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار