نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسحاق جهانگیری در هفته دولت به استان سفر کرده و ضمن افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه، از پروژه انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند.
کد خبر: ۷۷۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 21 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : سیدهادی بهادری  با اشاره به سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در هفته دولت به آذربایجان غربی اظهار کرد: وی برای افتتاح برخی پروژه‌های سطح استان به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های افتتاحی، ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه است و چند پروژه نیز در سطح استان وجود دارد که به دست معاون اول رئیس‌جمهور در هفته دولت افتتاح می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین بازدید از تونل انتقال آب از رودخانه«زاب» و کانال انتقال آب به دریاچه ارومیه از برنامه‌های جهانگیری در سفر به استان است.

 ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه در سال 83 یعنی 15 سال قبل، در زمینی به مساحت 19 هکتار کلنگ‌زنی شد اما به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی به آن، تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

تونل انتقال آب از زاب نیز هم‌اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به گفته مسوولان امر، اواخر امسال یا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار