امام جمعه ماکو گفت: دولت با حمایت از مرزنشینان در راستای کاهش فشار مضاعف نقش ایفا کند.
کد خبر: ۷۷۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 20 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی : حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: اشتغال و توسعه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو دو مقوله و مطالبه مهم و به حق مردم است.

امام جمعه ماکو افزایش عوارض خروج از کشور را مقوله مهم در کاهش سطح درآمد مرزنشینان یاد کرد و افزود: نتیجه این اقدام در مرزها و مخصوصا در منطقه آزاد ماکو به تعطیلی یا نیمه تعطیلی کشاندن بازارچه های مرزی است که در وهله اول اشتغال مردم را مورد ضربه قرار داده است.

وی در ادامه همدلی و هم افزایی بین مدیران و مسئولین دستگاهها را در کنار وحدت، انسجام و پشتیبانی بین مردم و مسئولین زمینه ترقی مجموعه دانست و گفت: کار جهادی شبانه‌روزی ماحصل عبور از توطئه های استکبار جهانی است که پیشرفت منطقه و کشور با حضور افراد کاربلد و توجه به اهداف کلان نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: منطقه آزاد ماکو یک منطقه آزاد جوان است در حالی که این منطقه هیچ زیرساخت و زمینه‌ای برای معرفی شدن در حوزه های تجارت، صنعت و اقتصاد نداشت به واقعیت کلمه از صفر شروع کرده و امروز دومین منطقه آزاد تجاری صنعتی جهان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار