عضو شورای شهر ارومیه گفت:برای بحث فوتبال در ارومیه، مبلغ دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است اما معلوم نیست در بحث توزیع عادلانه آن چگونه نگریسته می‌شود.
کد خبر: ۷۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 20 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : حسین پناهی ، با اشاره به اینکه انتظار تیم فوتبال 90 ارومیه برای کمک از سوی شهرداری و شورای شهر، انتظاری بجا و درست است اظهار کرد: این در حالی است که اعضای شورای شهر و شهرداری ارومیه، با نگاه‌های منفعت‌طلبانه و بخشی‌نگری برای موضوع ورزش درگیر هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه انصاف در ورزش رعایت نمی‌شود چون جامعه شهری باید از اعتبارات ورزشی به صورت یکسان برخوردار شوند اما متاسفانه چنین اتفاقی هم اکنون رخ نمی‌دهد و از یک سو نیز وظیفه ذاتی شهرداری نگاه به ورزش همگانی است که آنگونه که باید، اتفاق نمی‌افتد.

عضو شورای شهر ارومیه با ابراز تاسف از اینکه در ورزش حرفه‌ای، شهرداری ارومیه به صورت موردی به موضوع می‌نگرد که حرکت بسیار ناعادلانه است افزود: متاسفانه همه نگاه‌ها به سمت والیبال بوده و نمی‌توان در توزیع عادلانه اعتباراتی که به ورزش اختصاص یافته، به تمامی ورزش‌ها، به نسبت فعالیت‌ها توزیع شود.

وی افزود: هم‌اکنون در فوتبال، بخش بزرگی از جامعه درگیر هستند و تلاش و زحمت می‌کشند و افتخار می‌آفرینند اما آنگونه که باید و شاید، در شهر از آنها حمایتی نمی‌شود.

پناهی تصریح کرد: هر چند برای بحث فوتبال مبلغ دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است اما معلوم نیست در بحث توزیع عادلانه آن چگونه نگریسته شده و آیا این مهم تحقق می‌یابد؟

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار