اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : ظرفیت تولید آب شرب شهر خوی ۶۷ لیتر در ثانیه افزایش یافته است .
کد خبر: ۷۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 20 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی: اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : با توجه افزایش واحد های مسکونی و توسعه شهر نیاز آبی نیز افزایش یافته بود که با تجهیز و راه اندازی چاههای آب این مشکل حل شد .

وی افزود : به منظور تامین نیاز آب شرب شهروندان از ابتدای سال جاری ۲ حلقه چاه آب شرب تجهیز و با دبی ۶۷ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.

اصغرنژاد تصریح کرد : برای اتصال چاه های حفر شده به مدار بهره برداری ، عملیات ۷۵۰ متر خطوط انتقال آب با لوله هایی به اقطار ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیمتری از جنس چدن و آزبست اجرا شده است.
معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی در ادامه از تجهیز یک حلقه چاه آب شرب دیگرخبر داد و گفت : با اضافه شدن این چاه نیز ظرفیت تولید آب شهر خوی افزایش پیدا خواهد کرد.
اصغرنژاد در پایان سخنان خود به تلاش شرکت آب و فاضلاب خوی در تابستان امسال اشاره کرد و افزود : در تامین آب شرب مشترکین مشکلی نداشتیم و مشترکین نیز با مدیریت مصرف آب ما را در این امر یاری کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار