کد خبر: ۷۷۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 19 August 2019

 

عصر دیروز برنامه‌ای تحت عنوان تجلیل از دست اندرکاران هفته سوم لیگ_ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به همت اداره کل ورزش و جوانان استان در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

 

آن چنان که از اسم جلسه برگرفته می‌شد باز هم دورهمی از نوع مسئولان و تجلیل از خودشان بود. برنامه تجلیل مسئولان از خود نخستین باری نیست که اتفاق می‌افتد و قطعا آخرین بار نیز نخواهد بود.

 

هیچ شخصی منکر زحمات مسئولان، چه ورزشی، چه سیاسی، چه فرهنگی و ... نیستند ولی خبرنگاران و عکاسان ارومیه‌ای که با فجیع‌ترین وضع ممکن به رسالت خود عمل کردند در کجای این تجلیل قرار داشتند؟!

 

خبرنگاران و عکاسانی که در مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌ها هم در انزوا بودند و زیر سایه پایتخت نشینان قرار داشتند، باز هم مورد بی‌توجهی قرار گرفتند.

 

چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گوشه‌ای از سخنان خود از نظم موجود در بازی‌ها گفت. ولی کدام نظم، کدام انضباط؟ اگر کتک زدن هوادار و توهین به خبرنگاران و عکاسان و کلافه کردن این قشر را می‌توان نظم گفت سکوت اختیار کردن بهتر از سخن گفتن است. خبرنگارانی که سنگ تمام گذاشتند و مطالب کذب منتشره توسط خبرنگاران پایتخت‌نشین را خنثی کردند! وقتی تهران‌نشینان با وقاحت تمام با قلم‌های خود ارومیه را با والیبالش زیر سوال برده بودند، این خبرنگاران ارومیه‌ای بودند که آبروی مهد والیبال را خریدند.

 

چمن گلی همچنین وعده‌ای مبنی بر تجلیل از اصحاب رسانه ارومیه داد، کدام تجلیل؟ منتظریم ببینیم این وعده هم در کنار وعده تجلیل کاراته بین‌المللی اوپن ارومیه۲۰۱۷ و چندین وعده دیگر قرار می‌گیرد یا نتیجه‌ای خواهد داشت.

 

آقای مدیرکل! مسابقاتی که هیئت والیبال میزبان آن بود و معاون شما با پیشنهادتان به عنوان سرپرست هیئت مذکور انتخاب شد حتی چند لحظه‌ای در سالن حضور نیافت ولی امروز در سالن تجلیل حضور داشت و مورد تجلیل قرار گرفت! چرا؟! مدیری که نامطلوب‌ترین وسایل نقلیه را در اختیار تیم‌های تراز اول سطح جهان قرار داده بود هم تجلیل شد! از ایشان چرا؟! بقیه هم مشت نمونه خروار...

 

اگر مسئولی این گزارش را بخواند شاید بگوید که خبرنگار و عکاس به وظیفه خود عمل کرده است! ولی مسئولی که حقوق می‌گیرد و انجام امورات، وظیفه ناپرهیز اوست چرا باید مورد تجلیل قرار گیرد؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار