مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: میزان مشارکت مردم در برنامه های مختلف امور اجتماعی بیانگر میزان سرمایه های یک کشور است.
کد خبر: ۷۷۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 17 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی سید هادی طباطبایی روز جمعه در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی ارومیه افزود: نقش تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف مهم و تاثیر گذار بوده و هدف از این سازمان ها نیز افزایش مشارکت های مردمی است.
 
وی با اشاره به اهمیت بسیج مردمی به عنوان یک تشکل بزرگ مردم در پیش برد اهداف اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: در حوزه اردوهای جهادی مهمترین هدف بسیج دانشجویی سازندگی در مناطق محروم است.
 
حجت الاسلام خدایاری مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی آذربایجان غربی نیز بابیان اینکه چالدران یعنی محرومیت و معتقدیم یکی از محروم ترین شهرستان های کشور چالدران است افزود: برای توسعه مناطق محروم، عدالت محور بودن برنامه ها و سیاست گذاری در این راستا یکی از ضروریات است.
 
وی خاطرنشان کرد: از 500 روستای چهار شهر آن منطقه فقط 230 روستا با پراکندگی بالا در چالدران قرار گرفته است، همچنین بیش از 120 روستای حدود 20 خانوار وجود دارد.
 
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: یکی از راه های محرومیت زدایی استقلال تمام شهرستان های محروم در بخش حوزه های انتخابیه است.
 
علی احمد آقاپور معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز گفت: برقراری عدالت در بخش سلامت یکی از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.
 
وی اظهار کرد: تربیت نیروهای جهادی برای نسل آینده مدیران این کشور از دیگر اهداف اردوهای جهادی است.
 
معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه  تاکید کرد: گفتمان سازی روحیه جهادی برای گسترش آن درجامعه به ویژه قشر جوان کشور یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین برنامه هایی است.
 
همچنین عباس زاده مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: برای اجرای این برنامه بنیاد علوی مهمترین حامی مالی ما بود و دانشگاه علوم پزشکی نیز امکانات پزشکی و دندانپزشکی را در اختیار دانشجویان قرار داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای درمان جمعیت هدف در شهرستان چالدران بنیاد علوی بالغ بر 500 میلیون ریال دارو تامین و در اختیار دانشگاه قرار داده است.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی  اظهار کرد: همزمانی برگزاری رزمایش در این منطقه با اردوی جهادی را به فال نیک می گیریم و آنها باید کوه ها را به عنوان هدف فتح کنند و دانشجویان نیز دل های مردم را فتح نمایند.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار