سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: براساس رایزنی‌های انجام‌گرفته برای فروش محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت اروم نیرو توان و شرکت INTERNERQO کشور آذربایجان منعقد شد.
کد خبر: ۷۷۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 17 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی محمدنیکبخت ، با اشاره به اعزام تعدادی از شرکت‌های مسقر به تور فناوری جمهوری آذربایجان توسط پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: در این سفر براساس رایزنی‌های انجام‌گرفته برای فروش محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک، تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت اروم نیرو توان و شرکت INTERNERQO از این کشور منعقد شد.

وی تصریح کرد: به دنبال انجام مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اروم نیرو توان موفق به صدور نخستین محموله دانش‌بنیان و فروش ۲۶ مورد از تجهیزات خود به شرکت طرف قرارداد شد.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی درباره محصول صادره شده، افزود: طراحی خازن‌های صنعتی با آرایش ستاره زمین شده از سال 1389 و به منظور کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی در شرکت اروم نیرو توان کلید خورد و به این ترتیب نسل جدیدی از خازنها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی، کاهش درصدی از تلفات انرژی اکتیو، بهینه‌سازی مصرف برق طراحی و ساخته شد.

وی ادامه داد: خازن‌های صنعتی تولیدی این شرکت، از سه سری خازن با توان‌های کم که به صورت ستاره به هم متصل شده‌اند و می‌توان از این نوع خازن‌ها بصورت تک فاز و دو فاز نیز بهره‌برداری کرد.

نیکبخت افزود: سرویس ترانس‌ها، کلیدهای 20 ولت، اتوماسیون صنعتی، اجرای تاسیسات الکتریکی کلیه کارخانجات، واحدهای صنعتی و تجاری، خدمات مشاوره فنی در کلیه زمینه‌های برق صنعتی از دیگر فعالیت‌های شرکت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار