دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در تکاب گفت: عید غدیرخم یک فرصت مغتنم برای تبیین و تفهیم اصل ولایت فقیه برای نسل جوان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۷۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 16 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید عابدین صادقی  اظهار کرد: عید غدیرخم یک فرصت مغتنم و ارزشمند است تا برای تبیین اصل ولایت فقیه برای نسل جوان کشورمان اهتمام شود تا از این رهگذر آنها نیز مانند مادران و پدران خود انقلابی، ولایتمدار و تابع ولی فقیه شوند.

وی با اشاره به اینکه دهه ولایت فرصتی ارزشمند برای تثبیت و تحکیم ولایت حضرت علی (ع) همچنین فصلی مناسب برای تبیین اصل ولایت فقیه به شمار می‌رود، ادامه داد: بنابراین باید افراد مطلع و کارشناس نسبت به رفع شبهات جوانان و نوجوانان در همه عرصه‌ها به ویژه درباره اصل ولایت فقیه گام بردارند.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در تکاب یکی از ماموریت‌های مهم، حیاتی و اساسی این مجموعه را تبلیغ و تبیین ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) دانست و اضافه کرد: این مقوله باید به صورت علمی و مبسوط برای نسل جوان کشورمان شرح داده و به سوالات احتمالی در این زمینه پاسخ داده شود.

صادقی با بیان اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۱۵ فقره جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت تکاب اهدا شد، اضافه کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان صورت گرفته است، همچنین یک هدف دیگر نیز نهادینه‌سازی ازدواج سهل و آسان است.

وی اظهار کرد: برای نهادینه‌سازی این سنت حسنه جهیزیه‌ها به صورت یک کاروان نمادین در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود، ولی برای حفظ کرامت انسانی خانواده‌ها، هدایا به صورت محرمانه در اختیار خانواده‌های هدف قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار