مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته شاهد اقدامات مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده‌ به طوری که در خصوص جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه نخست در کشور کسب شد.
کد خبر: ۷۷۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 15 August 2019

به گزارش تابناک آرذبایجان غربی:علی عبدلی سیلابی با اشاره به نامگذاری 21 مرداد ماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: خوشبختانه در سالیان گذشته آهنگ صنعتی شدن استان نواخته شده و در سال گذشته نیز شاهد اقدامات مطلوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده‌ایم به طوری که در خصوص جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه نخست در کشور کسب شد.

وی با اشاره به تحقق 300 درصدی برخی از شاخص‌های عملکردی شرکت در سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته تعداد 104 سرمایه‌گذاری جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد که به موجب آن 34 هکتار از اراضی صنعتی به سرمایه‌گذاران بخش تولید واگذار شد که رشد سه برابری را نسبت به سال قبل آن شاهد بودیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری، رونق تولید، در واقع نیاز اصلی امروز جامعه است، گفت: این امر می‌تواند هم سبب ایجاد اشتغال پایدار و کاستن از مشکلات خانواده‌ها شده و هم از لحاظ اقتصادی می‌تواند کشور را در برابر هجمه‌ها و تحریم‌ها حفظ کند.

وی با اشاره به برنامه‌های نرم‌افزاری و حمایتی معاونت صنایع کوچک شرکت از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی و نمایشگاهی، کنسرسیوم‌های صادراتی و پیاده‌سازی خوشه‌های صنعتی اظهار کرد: خوشه صنعتی عسل استان یکی از فعال‌ترین خوشه‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید که در مدت محدود شکل‌گیری آن، اقدامات بسیاری خوبی را انجام داده و امسال نیز با همکاری این خوشه صنعتی شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی عسل در استان خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار