امام جمعه ارومیه بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط و رونق یافتن این صنایع در راستای رونق اقتصادی و بهبود شرایط اقتصادی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۷۷۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 15 August 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان که به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، اظهار داشت: صنایع کوچک به دلیل امکان راه‌اندازی سریعتر و رفع مشکل این صنایع در زمان کوتاه و با سرمایه کمتر، می‌تواند موجبات رونق و بهبود شرایط اقتصادی با توجه به شرایط موجود کشور و وجود تحریم های ناجوانمردانه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی به عنوان بازوان اقتصادی باید جاذبه لازم برای جذب سرمایه‌گذاران بخش تولید را فراهم کنند گفت: با تدوین بسته حمایتی و اطلاع‌رسانی مناسب این بسته‌ها باید نسبت به جذب سرمایه به بخش تولید که سبب ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند اقدام شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: واگذاری زمین‌های صنعتی باید با توجه به صرف مبالغ مالی برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع، با دقت و توجه بیشتری به سرمایه‌گذاران واقعی بخش تولید واگذار شود تا موجبات افزایش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی را منجر شوند.

وی با بیان اینکه ارتباط صنعت با دانشگاه باید تقویت شود، تصریح کرد: باید مشکلات و نیازهای کارخانجات احصاء شود و طی بسته‌هایی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور ارائه شده و بخش دانشگاهی و علمی کشور نیز به صورت علمی برای رفع مشکلات موجود اقدام کند.

قریشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه در کنار هر کاری باید بسته‌های فرهنگی متناسب با آن نیز تدوین و به کار برد خواستار تهیه بسته‌های فرهنگی در شهرکها و نواحی صنعتی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار