رئیس هئیت جودو آذربایجان غربی گفت:
رئیس هئیت جودو آذربایجان غربی در نشست خبری گفت: آذربایجان غربی تنها استانی است که آکادمی جودو ندارد که با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تا سال ۹۹ آکادمی جودو آذربایجان غربی تکمیل می شود.
کد خبر: ۷۷۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 15 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : محسن اقاپور در نشست خبری هیئت جودو با اصحاب رسانه اظهار کرد: آذربایجان غربی تنها استانی است که آکادمی جودو ندارد که با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی تا سال ۹۹ آکامی جودو آذربایجان غربی تکمیل می شود.  

 
وی افزود: زمین این آکادمی با مساحت ۲ هزار متر مربع واقع در خیابان حسنی به هیئت جودو تحویل داده شده است که به زودی کارهای ساخت این مجموعه آغاز می شود.
 
 اقاپور در خصوص جودوکاران آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ۷۵۲ بیمه شده ورزشی رشته جودو در استان وجود دارد که شهرستان های بوکان، مهاباد و بازرگان از شهرستان فعال در رشته جودو هستند.  
 
وی در خصوص رشته جودو تصریح کرد: جودو ورزش اخلاق مداری است و رشته جودو تلفیق چند رشته دفاع شخصی، کشتی و تکواندو است.
 
اقاپور در خصوص وضعیت جودو استان تاکید کرد: وضعیت جودو در استان از سال ۹۰ رو به افول بوده و هم اکنون هئیت جودو استان وضعیت مناسبی ندارد که از مشکلات هئیت جودو استان می توان به کمبود سالن ورزشی اشاره کرد.
 
 وی ادامه داد: جودو در ارومیه در مجموعه تختی متمرکز شده بود که نظر هئیت بر این است که کلاس هایی در مناطق مختلف شهر وجود داشته باشد تا همگان بتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.
 
 اقاپور در خصوص مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: مهرماه امسال مسابقات کشوری جودو آقایان و بانوان در آذربایجان غربی برگزار می شود.
 
 وی افزود: آذربایجان غربی نماینده ای در تیم ملی ندارد و امید است در سال های آینده نماینده ای از آذربایجان غربی در تیم ملی حضور داشته باشد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار