استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: فرآیند طولانی بررسی طرح ها باید اصلاح شود و اجرای یک طرح در گیر و دار بروکراسی اداری به تاخیر نیفتد.
کد خبر: ۷۷۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: تلاش شده تا با تهیه طرح های مختلف با مجوزهای بی نام بسیاری از فرآینده کسب مجوزها و استعلامات حذف شود و سرمایه گذار با سهولت بیشتری قدم در مسیر سرمایه گذاری در استان بگذارد اکنون نباید با ایجاد موانع مختلف و بروکراسی اداری این فرآیند را طولانی کرد.

استاندار ایلام به موافقت دولت عراق برای گشایش مرز چیلات اشاره کرد و گفت: زیرساخت های این مرز از طرف کشورمان در حال تکمیل است که امیدواریم مسئولان عراقی هم پای کار بیایند و هرچه سریعتر این مرز تکمیل و راه اندازی شود.

سلیمانی دشتکی خواستار تشکیل کمیته ای برای پیگیری توافقات و مصوبات در خصوص بازگشایی مرز چیلات و چنگوله شد و گفت: دولت مصوبه جدید راه اندازی مرز چیلات را صادر کرده که امیدواریم با پای کار آمدن طرف عراقی این مرز در ایام اربعین برای خروج بار راه اندازی شود.

وی افزود: همچنین در خصوص راه اندازی گروه مشاورین بخش کشاورزی نیز باید پیگیری لازم صورت گیرد تا ساز و کار قانونی ایجاد این گروه بررسی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار