سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: این تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.
کد خبر: ۷۷۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 13 August 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وحید بیاتلو  افزود: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه به عنوان یک تیم تازه تاسیس امسال دومین سال حضور خود در جام آزادگان را تجربه می‌کند و به دلیل نبود حامی مالی نیازمند پشتیبانی مسوولان ورزش استان برای حفظ جایگاه و بقا در لیگ کشور است.

وی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم بیان کرد: زمان خوبی برای انجام تمرین‌های بدنسازی داشتیم ضمن اینکه هفت بازی تدارکاتی خوب و تاثیرگذار با تیم‌های مطرح لیگ‌ برتر و لیگ دسته‌ یک برگزار شد که در همه آنها با پیروزی از میدان خارج شدیم.

وی هدف از برگزاری این اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه را کسب شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم و استفاده از تمامی نفرات قبل از آغاز لیگ عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: زمان کافی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم زیرا این امر نیازمند سه الی چهار ماه زمان است ولی با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم بدون‌شک به تدریج به شرایط بهتر و مطلوب‌تری خواهیم رسید.

بیاتلو افزود: تمام تلاش مدیریت باشگاه و کادر فنی حضوری قدرتمند در رقابت‌های های فصل جاری لیگ دسته یک کشور است تا با ارائه بازی‌های کم اشتباه رفته‌رفته خود را به رده‌های صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

تیم ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار