مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: 100 پایگاه ثابت و سیار در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.
کد خبر: ۷۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 12 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  عزیز سهندی ، از جهت‌دهی نذورات عید قربان به خانوارهای بی‌بضاعت خبر داد و اظهار کرد: مراکز نیکوکاری، ادارات و پایگاه‌های جمع‌آوری این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت هدایای مردمی هستند.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌های مردمی و نذورات در روز عید قربان بر اساس شناسایی قبلی بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: برای جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم در روز عید سعید قربان، 100 پایگاه در سراسر آذربایجان‌غربی از 18 تا 22 مرداد ماه سال‌جاری برپا شده است.

وی تصریح کرد: حسینیه اعظم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب ارومیه محل اصلی جمع آوری نذورات گوشت قربانی و همچنین تحویل دام زنده برای ذبح است.

سهندی به روش‌های پرداخت نذورات عید قربان در سطح آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت 6037997900001232 به نام کمیته امداد و واریز کمک‌های مردمی به شماره حساب 0110769749001 به نام کمیته امداد استان در شعب بانک‌های عامل امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مشارکت در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد آمادگی دریافت هزینه نقدی از طریق کد دستوری #1*8877* پویش قربانی را نیز دارد.

به گزارش فارس،عید سعید قربان یکی از اعیاد اصلی و مهم اسلامی است و همه مسلمانان خود را موظف به دستگیری از مستمندان،کمک به خانوار‌های بی بضاعت، انجام مراسم و آئین‌های ویژه این روز مبارک می‌دانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار