جواد زاهدی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی: مراحل اولیه برگزاری جشنواره قصه ای در کشور و به تبع آن در استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۷۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 10 August 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، جواد زاهدی ،صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت :  مراحل اولیه برگزاری جشنواره قصه ای در کشور و به تبع آن در استان در حال برگزاری است، قصه گویی در واقع حفظ ارزش ها، فرهنگ ها و سنت های جامعه مطرح بوده و در سه سطح دختران و پسران، زنان و مردان و پدر بزرگ ها و مادر بزرگان برگزار می شود.

 

وی افزود: قصه گویی هم اکنون در مرحله شهرستانی در 23 مرکز حال برگزاری بوده، برگزیدگان در مرحله استانی شرکت کرده که در 21 مهرماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می گردد. 

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: در مرحله منطقه ای نیز با حضور 5 استان در منطقه یک کشور با حضور استان های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین و زنجان برگزار می گردد و امسال نیز آذربایجان غربی میزبان خواهد بود که 25 و 26 آبان است و برندگان آن در مرحله ملی و بین المللی در آذرماه شرکت خواهند کرد.

 

زاهدی گفت: در کنار این جشنواره، عموم مردم می توانند در قصه نود ثانیه ای با ارسال فیلم کوتاه کانون شرکت کنند که در شب یلدا برندگان آن معرفی  می شوند، در این مسابقه بابی با عنوان قصه خبرنگاری برای خبرنگاران  باز شده است.

 

وی در پایان اضافه کرد: پژوهشگران و محققان حوزه قصه گویی نیز می توانند با ارسال مقالات خود در این مسابقات شرکت کنند، مقالات آن ها نیز در نشریات کانون منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار