نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی تاکنون موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۷۷۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 08 August 2019

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ؛ نادر قاضی پور با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی وجود این نهاد انقلابی را مایه خیر و برکت در کشور و استان دانست و افزود: جهاد دانشگاهی استان تاکنون در حوزه های آموزشی و پژوهشی و مراکز رشد و اشتغالزایی موفق بوده که در حوزه مشکلات جوانان در راستای حل معضلات ورود پیدا کرده که انتظار می رود بیش از این نیز با توجه به پتانسیل بالای این نهاد انقلابی بیش از این تلاش کند.
قاضی با تاکید بر این که جهاددانشگاهی آذربایجان غربی نخبه های علمی را برای پیشرفت همه جانبه کشور و منطقه در یک محیط جمع کرده است، خاطرنشان کرد: داشتن فرهنگ جهادی، استفاده از توانایی علمی نخبگان، بهره گیری از سرمایه های ملی برای اشتغال و توسعه از جمله اقدامات موثر جهاددانشگاهی است.
وی با اشاره به تشکیل جهاد دانشگاهی با هدف رفع مشکلات کشور اظهار کرد: جهاد دانشگاهی و نیروهای جهادی آن در عرصه های مختلف علمی و آموزشی، فرهنگی از اوایل انقلاب که بسیاری از اساتید به بهانه های مختلف از کشور خارج شدند پای کار آمده و با اختراعات و ابداع فناوری هایی که حسب نیاز جامعه و در جهت رفع مشکلات بوده تاکنون موفق عمل کرده است.
قاضی پور با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نیز جهاد دانشگاهی وظیفه خطیری دارد تصریح کرد: با توجه به محور بودن جوانان در تاکیدات رهبری در گام دوم انقلاب لازم است جهاد دانشگاهی نیز در این راستا وارد کارزار شود تا فرمایشات رهبری با همکاری ارگانها با محوریت جهاد دانشگاهی اجرایی شود.
این نماینده خانه ملت با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی، نفت و رویان مطرح است و در راستای توسعه کشور موفق عمل کرده افزود: همانگونه که از گذشته پیوست فرهنگی در جهاد دانشگاهی جز اولویت ها این نهاد بوده انتظار می رود این روند تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در طول 38 سال گذشته توانسته منشا خدمات ارزنده در عرصه علمی باشد اظهار کرد: جهاددانشگاهی بسیاری از کارهای نشدنی را بصورت علمی، عملی کرده و باعث پیشرفت و ارتقای علمی در کشور شده است و این نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در کارآفرینی و توسعه علم و فناوری پیشگام بوده و باعث پیشرفت همه جانبه کشور و استان شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهاددانشگاهی محیطی قابل احترام بوده که از تمامی ظرفیت های خود برای توسعه علمی و اقتصادی کشور استفاده می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار