فرماندار سلماس گفت: خوشبختانه خبرنگاران کشور، اخبار را در كمال شفافيت به مخاطب مي رسانند و نقش آنان در پيشرفت جامعه به هيچ وجه قابل اغماض نيست.
کد خبر: ۷۷۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 08 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مرتضی اصغری امروز در همایش گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران شهرستان‌های شمال آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاری شغلی سخت و ملال آور است و در جنگ هشت سال دفاع مقدس، در روزهای بحرانی سیل و زلزله و هر مشکل و بحرانی که در کشور روی دهد حضور خبرنگاران را در آنها احساس می‌کنیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش بزرگی در راستای اجرای مردم سالاری دارند.

فرماندار سلماس افزود: خبرنگاران دیدبان هویت ایرانی اسلامی به عنوان وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه همواره در مسیر تعالی و بهروزی جامعه قلم می زنند و برای مبارزه واقعی با فساد حتما باید دسترسی به اطلاعات برای تمام مردم محیا شود و رانت اطلاعات باید حفظ شده و انحصاری نشود که در این زمینه نیز نقش خبرنگاران نقش بزرگی است.

وی گفت: بر اساس آموزه های دینی، رسالت ابلاغ پیام توسط پیامبران انجام شده است و ماهیت انقلاب اسلامی، انتقال پیام اسلام و صلح و دوستی بوده، اما در محتوای ارسال این پیام ظرافت و دقت لازم است که خبرنگاران باید این ظرافت را به آن بیافزایند.

اصغری ادامه داد: خبرنگاران باید خیر و مصلحت نظام را در نظر داشته باشند و همواره اخبار شفاف و موثق را به مردم برسانند که خوشبختانه خبرنگاران کشور، اخبار را در کمال شفافیت به مخاطب می رسانند و نقش آنان در پیشرفت جامعه به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار