مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: دوره های آماده سازی و بدنسازی تیم 90 ارومیه از 40 روز پیش آغاز شده است.
کد خبر: ۷۶۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 07 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یحیی بهاری  اظهار کرد: با مشخص شدن اعضا کادر فنی شروع تمرینات و دوره های آماده سازی و بدنسازی از 40 روز پیش آغاز شده است.

وی افزود: برگزاری اردو تدارکاتی 12 روزه در کرج و برگزاری دیدار های تدارکاتی از جمله برنامه های تیم نود ارومیه برای آمادگی برای لیگ دسته یک بوده است.

بهاری در خصوص دیدار های تدارکاتی خاطر نشان کرد: نتایج دیدارهای تدارکاتی نشان بر آن داشت که تیم 90 ارومیه عزم راسخی برای صعود به لیگ برتر دارد.

وی در خصوص مشکلات باشگاه 90 ارومیه تاکید کرد: بزرگترین دغدغه باشگاه90 ارومیه مشکلات زیر ساختاری در استان، عدم میزبانی و بدهی های باشگاه که تیم را به حاشیه کشانده و تمرکز را بر هم میزنند که امید است به زود و با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی این مسائل حل شوند.

بهاری در خصوص وضعیت نقل انتقالات تیم نود ارومیه تصریح کرد: با وجود جدا شدن چند بازیکن شاخص تیم، با جذب چند بازیکنان جدید که این نفرات نیز جزو پدیده ای لیگ دسته اول بودند شاکله اصلی تیم بسته شده است ولی چند پست کمبود هایی وجود دارد.

وی در خصوص بازی تدارکاتی با تراکتور سازی تبریز بیان کرد: این بازی به میزبانی تیم تراکتور سازی تبریز و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد که بعد از این دیدار لیست نهایی بازیکنان تیم 90 ارومیه برای لیگ دسته اول اعلام خواهد شد.

بهاری ادامه داد: این بازی به صورت زنده از شبکه استانی آذربایجان شرقی پخش خواهد شد که امید است با همکاری صدا و سیما آذربایجان غربی این بازی از سیما استان نیز پخش شود.

وی در خصوص تیم های پایه های 90 ارومیه یادآور شد: تیم 90 در تمامی رده های سنی استعداد یابی کرده در رده های نونهالان، نوجوانان وجوانان در لیگ های رده های پایه حضور دارند و تیم ب در لیگ استان ودر رده اول قرار گرفته است.


انتهای پیام

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار