مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: اقلام غذایی و زیستی به ارزش ۳۱۳ میلیون و ۶۰۳ هزار ریال در بین حادثه‌دیدگان سیل سلماس توزیع شده است.
کد خبر: ۷۶۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 07 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سعید رهبر سوره در جمع خبرنگاران در ارتباط با خدمات ارائه شده به مردم سیل‌زده سلماس اظهار کرد: در این سیل، اقلام غذایی و زیستی به ارزش ۳۱۳ میلیون و ۶۰۳ هزار ریال در بین ۱۴۰ نفر حادثه‌دیده سیل سلماس توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه ۳۸ خانواده شامل ۳۲ خانواده در روستای دیرعلی و چهار خانوار در روستای پیکاچیک در سیل سلماس دچار خسارت شده بودند، افزود: در بین آنها اقلام غذایی شامل 8 کیلوگرم قند، ۱۰ کیلوگرم خرما، ۲۰ بسته نان، 8 کیلوگرم شکر و اقلامی مانند بیسکویت، ۴۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی توزیع شد.
 
رهبر با اشاره به اقلام زیستی پخش شده بین سیل‌زدگان سلماس ادامه داد: ۱۵۵ تخته پتو مینگ نمدی، ۲۵ تخته موکت و هفت شعله والور به همراه ۱۴ ثوب لباس زنانه، ۲۸ جفت جوراب مردانه، ۱۸ جفت جوراب بچه‌گانه و یک ست ظروف از جمله این اقلام بوده است.
 
وی با اشاره به استفاده از 3 دستگاه موتور برق، 2 دستگاه اسپیکو و یک دستگاه پمپ آب برای کمک به مردم روستاهای سیل‌زده سلماس عنوان کرد: ۷۰ نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به همراه ۱۰ نفر از کارکنان سایر ادارات به همراه ۲۵ دستگاه آمبولانس، کمک‌دار، ست‌نجات و خودروهای سواری در این خدمات‌رسانی‌ها مشارکت داشته اند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار