دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس، گفت: انعکاس دیدگاه و نظرات مردم در رسانه‌ها، به جای انعکاس مداوم حرفها و نظرات مسئولان خطاب به مردم، به حتم اقبال عمومی را نسبت به رسانه افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۷۶۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 06 August 2019

به گزارش تابناک فارس: جشن‌ مردمی در بزرگداشت هفته خبرنگار، از شامگاه یکشنبه 13 مرداد به مدت سه شب، تا سه شنبه 15 مردادماه در محل تجمع پارک حاشیه‌ای بلوار شهید چمران شیراز، برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشن را، بسترسازی برای ایجاد و گسترش ارتباط مردم با خبرنگاران و عکاسان خبری به عنوان گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای جامعه بیان کرد.

محمود شبان سروستانی با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد کاهش اقبال مردمی نسبت به رسانه ها بوده ایم، یکی از نکات مهم در بروز این مشکل را، کمرنگ شدن ارتباط خبرنگاران و عکاسان با مردم دانست و گفت: برای انعکاس دیدگاه‌ها، نظرات و بیان حرف های مردم، باید ارتباطی مستمر بین رسانه و شهروندان وجود داشته باشد.

دبیر انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس گفت: امروز شاهد تلاش رسانه‌های فعال در خارج از مرزها برای ایجاد ارتباط با شهروندان ایرانی هستیم، حال آنکه ظرفیت رسانه ای در کشور می تواند پوشش دهنده نیاز مردم برای بیان خواسته ها و مطالبات به حق آنان باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار