معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از تهیه طرح هادی برای بیش از 38 هزار روستا در کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۶۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 28 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدرضا شاملو در نشست هم اندیشی دهیاران شهرستان ماکو با با بیان اینکه بنیاد مسکن از محل دریافت قیر یارانه ای در ۸۵۰۰ روستا بیش از ۹ هزار کیلومتر عملیات آسفالت ریزی انجام داده است افزود: در حال حاضر برای ۳۸ هزار و  ۲۳۰ روستا در کشور طرح هادی تهیه شده است که مستلزم اجرای آنها با همکاری تمامی بخش ها از جمله دهیاران، شوراهای اسلامی و روستائیان است.

شاملو ادامه داد: در حال حاضر اجرای طرح هادی در بیش از ۱۸ هزار روستای کشور انجام شده و ۲۲ هزار روستا نیز دارای طرح هادی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۲۰ هزار سند روستایی در کشور صادر می شود، گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۹۰ مسکن روستایی سند دار شده اند.

قربانی معاون برنامه ریزی فرماندار ماکو نیز در این نشست گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مهمترین نهاد هایی است که امام خمینی (ره) در اولین ماههای پیروزی انقلاب دستور تشکل آن را داد تا با تکیه بر قوانین و مقررات در تامین مسکن محرومین و عمران و آبادانی روستاها تلاش نماید.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای محیط امنی را برای روستائیان فراهم می کند افزود: دهیاران و بنیاد مسکن بعنوان دو نهاد مهم و انقلابی در راستای اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی باید در کنار هم باشند ، تا با جلب مشارکت های عمومی به توسعه مناطق روستایی کمک کنند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار