فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهی این شهرستان سارقان حرفه‌ای که از داخل خودروها اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 23 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سرهنگ رضا ظهیریان  افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با اقدامات میدانی و گشت زنی هدفمند موفق شدند ۲ نفر از سارقان حرفه ای را حین سرقت از داخل خودروها دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: سارقان در بازجویی های فنی و پلیسی به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرهای مهاباد و پیرانشهر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: رانندگان وسایل گران‌بها و قیمتی خود را در داخل خودرو یا در معرض دیده سارقان قرار ندهند تا باعث وسوسه افراد سارق و بزهکار برای دزدی اموال داخل خودرو نشوند.

سرهنگ ظهیریان از شهروندان خواست تا گزارش های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی در سال جاری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار