مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی در محور مهاباد - بوکان، راننده این خودرو جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شد.
کد خبر: ۷۶۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 23 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رحمان احمدی  افزود: پس از دریافت گزارش این سانحه از طریق شماره ۱۲۵ مبنی بر تصادف در نزدیکی کارخانه خوراک دام مهاباد، بلافاصله ماموران آتش نشانی مهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این واژگونی بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه تریلی اتفاق افتاد که در آن راننده خودرو سنگین در دم فوت کرد و دیگر سرنشین آن نیز که دچار جراحت شدید شده بود، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، اضافه کرد: این خودرو تریلی حامل بار میلگرد بوده که انحراف وی به خارج از جاده موجب چپ شدن آن شده است.

از ابتدای امسال تاکنون هشت نفر در سوانح جاده‌های مهاباد فوت و بیش از ۷۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان های کردستان و آذربایجان غربی به شمار می رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان غربی است و حذف نقاط حادثه خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار