رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: چهار دختر ارومیه ای با کسب عنوان‌های برتر مسابقات انتخابی استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور راه یافتند.
کد خبر: ۷۶۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 23 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکرم مهدی زاده  افزود: این مسابقات به مدت ۲ روز در ۲ رده سنی کمتر از ۱۳ سال و کمتر از ۱۵ سال در خانه اسکواش ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۳ سال «یلدا حبیبی و مهسا میرزینالی» و در رده سنی کمتر از ۱۵ سال «آیتن مجدشکاری و زهرا علی‌اکبری» انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی اسکواش پسران نیز فردا پنجشنبه به میزبانی میاندوآب و در خانه تخصصی این شهر برگزار می شود تا چهار نفر برتر رده های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال برای اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشور مشخص شوند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه المپیاد کشوری دختران در تهران و پسران به میزبانی گیلان برگزار می شود، گفت: این رقابت‌ها به صورت همزمان ششم تا نهم شهریور ماه جاری به انجام خواهد رسید.

مهدی زاده افزود: سال گذشته «امیرحسین تبریزیان» در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسکواش پسران کشور توانست مدال برنز و مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

هیات اسکواش آذربایجان غربی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و در این مدت توانسته در ارزیابی فدراسیون جزء پنج هیات برتر ایران قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار